Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(10)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Wypożyczalnia Słupca
(1)
Czytelnia Konin
(2)
Autor
Gnitecki Janusz
(4)
Twardowski Andrzej
(3)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Pasterniak Wojciech
(2)
Trempała Janusz
(2)
Bernstein David
(1)
Chwalba Andrzej
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria
(1)
Shankar Ramamurti
(1)
Tyszkowa Maria
(1)
Łukaszewski Mirosław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Psychologia rozwojowa
(3)
Dzieci niepełnosprawne
(2)
Pedagogika
(2)
Dzieci z zaburzeniami rozwoju
(1)
Dziedziczność
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Obyczaje
(1)
Plakaty
(1)
Polska
(1)
Programy nauczania
(1)
Readaptacja
(1)
Reklama
(1)
Teoria kwantowa
(1)
Wychowanie religijne
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce! To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich związanych zawodowo z branżą reklamową. Znana na całym świecie i powszechnie uważana na biblię reklamy zewnętrznej. Opisuje jak powstała ta komercyjna sztuka i jak się rozwija. Pokazuje jaką rolę pełni plakati jak "pracuje" w kampanii reklamowej, podając przykłady skutecznych i źle przeprowadzonych kampanii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 85706/7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o obyczajach w Polsce od średniowiecza po współczesność. Prezentuje dzieje obyczajów z uwzględnieniem różnic chronologicznych, regionalnych, stanowych i wyznaniowych. Obejmuje obyczaje życia publicznego, dworskiego, prywatnego oraz religijnego w kontekście historii kultury europejskiej, a także rozwoju świadomości społecznej i narodowej. Ciekawie opisuje obyczaje związane z pracą, życiem rodzinnym i towarzyskim oraz rozrywki i kulturę stołu. Zawiera odniesienie do obyczajowości mniejszości narodowych: żydowskiej, litewskiej, ukraińskiej i niemieckiej. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów historii, kulturoznawstwa, filologii polskiej i antropologii oraz wszystkich, których interesuje, jak kształtowały się obyczaje polskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 85138 /39 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
W całym kraju żyje coraz więcej dzieci z niepełnosprawnością złożoną. Duża ich część mieszka w małych miejscowościach i na wsiach. Zależy nam aby książka trafiła zwłaszcza do tych rodziców. Wiemy, że rehabilitacja i wspomaganie rozwoju dziecka mieszkającego z dala od dużych aglomeracji jest najbardziej utrudniona, a zależy nam aby pomóc wszystkim dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85063 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71654, 68617 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 292-298.
Spis treści: 1.Przedmiot i zadania pedagogiki ogólnej. 2.Pedagogika ogólna w czterech tradycjach rozwoju nauki w kulturze europejskiej. 3.Inspiracje dla pedagogiki ogólnej tkwiące w paidei jako idei człowieczeństwa. 4.Filozoficzne podstawy pedagogiki ogólej. 5.Inspiracje poznawcze i badawcze płynące dla podstaw pedagogiki ogólnej z osiągnięć innych nauk. 6.Struktura pedagogiki w Polsce i na świecie i miejsce w niej pedagogiki ogólnej. 7.Ambiwalencje i dwuznaczności w obrębie pedagogiki ogólnej. 8.Struktura procesu badawczego w naukach pedagogicznych. 9.Przemiany metodologii pedagogiki ogólnej. 10.Przemiany teorii pedagogicznej. 11.Struktura pojęć pedagogicznych. 12.Wartości i cele edukacji w pedagogice ogólnej. 13.Wertykalna refleksja o edukacji w pedagogice ogólnej. 14.Horyzontalna refleksja o edukacji w pedagogice ogólnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35260, 35261 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Tom II "Psychologii rozwoju człowieka" jest pierwszym polskim podręcznikiem akademickim, w którym autorzy opisują całokształt zjawisk rozwojowych człowieka od stadium prenatalnego aż do starości. Odejście od tradycyjnego opisywania rozwoju tylko w okresie dzieciństwa i wieku młodzieńczego jest konsekwencją niekwestionowanego już dziś poglądu, iż rozwój człowieka dokonuje się przez całe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90836/2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wyd. 2 - 2 dodruk
Tom III Psychologii rozwoju człowieka zawiera charakterystykę wybranych zagadnień z psychologii rozwoju.Podręcznik:w nowatorski sposób ukazuje rozwój poszczególnych funkcji psychicznych w trakcie życia człowieka,przedstawia charakterystyki rozwoju poznawczego, emocjonalnego, społecznego, moralnego, rozwoju osobowości i różnic indywidualnych,jest kontynuacją i rozwinięciem tomów I i II,ma niezwykłe walory dydaktyczne: prosty i zrozumiały język; bloki rozszerzające u szczegółowe omówienia wybranych problemów oraz podsumowania rozdziałów, słowa kluczowe, pytania kontrolne; literaturę zalecaną do każdego z rozdziałów.Pozycja polecana studentom psychologii i pedagogiki oraz psychologom-praktykom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90837/3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.77-84
Rozdziały: 1.Aksjologiczne bariery cywilizacyjne a nadzieje pedagogiki. 2.Przestrzenie edukacyjne jako wytwory kultury. 3.Sens ludzkiej egzystencji w wymiarze edukacyjnym. 4.Sens ludzkiej egzystencji a teleologiczne kompetencje nauczyciela. 5.Od "małego ja" do Mądrości. O antykompetencjach i kompetencjach edukacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76492 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 252-[267]
om I podręcznika akademickiego psychologii rozwoju człowieka, obejmujący zagadnienia ogólne, został napisany przez dwie wybitne polskie znawczynie przedmiotu. Książka jest adresowana przede wszystkim do wykładowców i studentów różnych kierunków uniwersyteckich (pedagogiki, psychologii, socjologii, etnografii itp.) oraz innych szkół wyższych (akademii medycznych, akademii wychowania fizycznego itd.). Może ona być także użyteczna dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnie i nieprofesjonalnie problemami rozwoju psychicznego człowieka od poczęcia do późnej starości oraz możliwościami optymalizowania tego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90835/1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja spełnia wszystkie wymogi podstawowego podręcznika do wykładu mechaniki kwantowej zgodnego ze standardami nauczania obowiązującymi na polskich uczelniach. Konstrukcja książki jest następująca: na początku Autor przypomina wiadomości z dziedziny matematyki oraz elementy mechaniki klasycznej niezbędne do właściwego zrozumienia postulatów mechaniki kwantowej, po czym w kolejnych rozdziałach opisuje jej podstawowe zagadnienia: - cząstkę swobodną; - oscylator harmoniczny; - całki po trajektoriach; - relacje nieoznaczoności; - układy wielu cząstek; - symetrie; - atom wodoru; - spin; - rozpraszanie cząstek; - metody przybliżone; - zagadnienia relatywistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86503 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
ze wstępu: Jedną z coraz częstszych przyczyn zaburzeń rozwoju dzieci są wady genetyczne. Mogą one być spowodowane uszkodzeniem pojedynczego genu i wówczas białko kodowane przez ten gen nie powstaje lub jest nieprawidłowe. Mogą też być następstwem tak zwanych aberracji chromosomowych, w których duże fragmenty chromosomów lub nawet całe chromosomy ulegają przestawieniu, skróceniu, wydłużeniu, odwróceniu podwojeniu, potrojeniu lub utracie. Jeśli zmienia się struktura lub liczba chromosomów, wówczas mamy do czynienia z tak zwanym äzespołem chromosomowymö. Dotychczas rozpoznano ponad 10 tysięcy wad genetycznych, w tym około 3 tysięcy zespołów. Jednak zaburzeń tego typu może być znacznie więcej, ponieważ liczba możliwych uszkodzeń i mutacji genów jest praktycznie nieograniczona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Wspomaganie rozwoju dzieci ze złożonymi zespołami zaburzeń powinno być podjęte jak najwcześniej. Jego istotą jest dostarczanie fachowej, wszechstronnej i systematycznej pomocy medycznej, psychologicznej i pedagogicznej. Pomoc udzielana we wczesnym dzieciństwie pozwala nie tylko skutecznie kompensować występujące u dziecka dysfunkcje i deficyty, ale także zapobiega pojawianiu się zaburzeń rozwoju o charakterze wtórnym. Wczesna pomoc musi mieć charakter kompleksowy, tzn. być udzielana zarówno niepełnosprawnemu dziecku, jak i członkom jego rodziny. Problemy rodziców i innych domowników należy traktować jako tak samo ważne, jak zaburzenia w rozwoju dziecka. Wczesna pomoc dąży do optymalizacji funkcjonowania całego układu rodzinnego. Dotychczasowa pomoc udzielana dzieciom ze złożonymi zespołami zaburzeń i ich rodzinom jest niewystarczająca i często podejmowana zbyt późno. Ośrodki konsultacyjno-terapeutyczne, centra diagnostyczne i rehabilitacyjne, ośrodki wczesnej interwencji, specjalistyczne poradnie służby zdrowia funkcjonują przede wszystkim w dużych miastach. Wielu rodziców ma za mało informacji, motywacji oraz możliwości, aby dotrzeć do nich odpowiednio wcześnie i pozostawać z nimi w stałym kontakcie. Ponadto, dotychczasowe uregulowania prawne dotyczące wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze złożonymi zespołami zaburzeń są niewystarczające albo nie są w pełni realizowane u głównie z powodu niedostatecznych środków finansowych. Książka jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych wspomaganiem rozwoju dzieci ze złożonymi zespołami zaburzeń u nauczycieli, psychologów, rehabilitantów, pracowników socjalnych, lekarzy i studentów. Mam nadzieje, że zainteresuje również rodziców, ponieważ podjęte problemy dotyczą ich bezpośrednio, a przedstawione metody wspomagania rozwoju mogą wykorzystać w codziennych relacjach z dzieckiemö. Stowarzyszenie "GEN" zachęca wszystkich zainteresowanych problematyką wspomaganie rozwoju dzieci o różnej etiologii. Książka będzie pomocna rodzicom i praktykom w ich pracy z dzieckiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85826 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej